MAP – Mitshubishi Motors
Assistance Package
Sva nova Mitsubishi vozila standardno imaju sveobuhvatnu garanciju od pet godina ili predjenih 100.000 km (61.000 milja), šta god prvo istekne. Garancija na anti-korozivnu zaštitu pokriva prvih 12 godina, u zavisnosti od kupljenog modela.
Statistika o pouzdanosti Mitsubishi vozila je besprekorna, ali u slučaju da Vam ipak zatreba pomoć, nudimo Vam MAP.
Ovaj paket je razvijen uzimajući u obzir sve neophodne mere da u slučaju nekog problema s Vašim vozilom za vreme godišnjeg odmora ili u mestu boravka što je moguće više skrati prekid ili umanji neugodnosti do kojih može doći.
Mi se, naravno, iskreno nadamo da nikada nećete doći u situaciju u kojoj biste morali da koristite usluge ovog servisa, no svakako Vas molimo da odvojite malo vremena i pročitate ovu brošuru, kako biste znali šta treba činiti u slučaju da Vam jednom zaista zatreba pomoć.
MAP Vam stoji na raspolaganju preko telefona 24 sata, 7 dana u nedelji, na telefon:
+381 11 3284 579
i nudi Vam sledeće:
- Brz i efikasan servis
- Podešenost po meri za sve eventualne slučajeve
- Jedinstveni standard i dostupnost širom cele Evrope (vidi zemlje u kojima važi MAP )
Šta treba učiniti, ukoliko Vam je potrebna pomoć? U sledećim slučajevima jednostavno pozovite broj telefona koji se nalazi na Vašoj MAP-kartici:
- u slučaju mehaničkih problema ili problema s elektro-ureðajima
- u slučaju saobraćajne nezgode
- u slučaju problema s gorivom (nedostatak goriva, pogrešno napunjeno gorivo ili zaprljano gorivo)
- u slučaju problema s ključevima (gubljenja ili lomljenje ključeva)
- u slučaju da zaboravite ključeve u vozilu i zatvorite vrata
- u slučaju problema s gumama (vandalizam, oštećenje guma, problemi s vijcima i zavrtnjima)
- u slučaju pokušaja kraðe, zbog čega Vaše vozilo nije više u voznom stanju
- u slučaju kraðe ili vandalizma, zbog čega Vaše vozilo nije više u voznom stanju MAP Vam u svakom slučaju nudi rešenje, tako da putovanje možete nastaviti nakon što je moguće kraćeg zaustavljanja.
Svi putnici u vozilu takoðe imaju sva prava na usluge MAP-servisa. MAP Vam nudi sledeće usluge:
- Prvu pomoć kod kuće i na putu u slučaju problema s gorivom, ključevima ili gumama, odnosno kod manjih mehaničkih popravki ili popravki u vezi s elektro-ureðajima.
- Prevoz vozila do najbližeg ovlašćenog Mitsubishi zastupnika ukoliko vozilo nije više u voznom stanju.
- Postavljanje i čuvanje, odnosno mogućnost parkiranja u slučaju kvara na vozilu izvan radnog vremena radionice za popravku automobila. U tom slučaju, vozilo se postavlja na sigurno mesto i sledećeg radnog dana se prevozi do najbližeg Mitsubishi zastupništva.
- Prosleđivanje važnih poruka. MAP prosleðuje hitne poruke vašoj porodici, prijateljima, odnosno poslodavcu.
- Informacijski servis. Na Vaš zahtev dajemo vam potrebne osnovne tehničke informacije u vezi s automobilom, odnosno informacije o Mitsubishi zastupnicima u celoj Evropi.
- Pravnu i medicinsku pomoć. Pomoć u vezi sa pravnim i medicinskim pitanjima vezano za prijavu štete.
- Informacije u vezi s carinskim formalnostima u Evropi Ukoliko je obim štete toliki da popravka ne bi bila svrsishodna, MAP snosi troškove rešavanja neophodnih carinskih formalnosti.
Ukoliko Vaše vozilo ne može biti popravljeno u toku jednog radnog dana Vama i Vašim putnicima je na raspolaganju:
- Prevoz taksijem do Vašeg mesta boravka udaljenog najviše 50 km od mesta nezgode, odnosno nastanka oštećenja.
- Unajmljivanje vozila za vreme popravke najviše na 2 dana. U slučaju udaljenosti veće od 50 km od mesta boravka, vozilo možete unajmiti najviše na 5 radnih dana za vreme popravke. Molimo obratite pažnju na to da se za unajmljeno vozilo plaća osiguranje, gorivo i dodatni troškovi iznajmljivaču.
- Kartu za voz u 1. klasi ili avion u ekonomskoj klasi (ukoliko putovanje vozom traje duže od 6 sati) u slučaju da je udaljenost Vašeg mesta boravka veća od 50 km.
- Smeštaj u hotelu u trajanju od najduže 4 dana u slučaju da je udaljenost Vašeg mesta stanovanja veća od 50 km. Smeštaj zavisi od uslova u mestu rezervacije, odnosno od raspoloživosti smeštaja.
- Nabavka i isporuka rezervnih delova ukoliko se u lokalnom mestu ne mogu nabaviti potrebni rezervni delovi, MAP Vam stoji na raspolaganju uz pomoć mreže zastupnika Mitsubishi za nabavku i isporuku istih (pokriće troškova podrazumeva isključivo pokriće troškova dostave).
- Ukoliko je Vaše vozilo ponovo u voznom stanju, možete ga sami podići u radionici ili koristiti mogućnost dostave vozila.
- U slučaju da sami dođete po vozilo, MAP Vam organizuje put do radionice taksijem (u krugu od 50 km od Vašeg mesta boravka). U slučaju udaljenosti veće od 50 km, preuzimaju se troškovi za voz u 1. klasi ili avion u ekonomskoj klasi (ukoliko put vozom traje duže od 6 sati).
- Ukoliko je poželjno vraćanje automobila, to se vrši pomoću službe za prevoz vozila ili vozilo dovozi vozač. Molimo obratite pažnju na to da se u slučaju dostave uz uslugu vozača plaćaju troškovi goriva, odnosno putarina.
PAŽNJA
Dostava vozila koje nije u voznom stanju iz inostranstva U slučaju da vozilo koje se nalazi u inostranstvu nije u voznom stanju i da predviðeno vreme popravke traje duže od 5 dana, MAP organizuje prevoz, odnosno dostavu vozila u Mitsubishi radionicu za popravku koja je najbliža Vašem mestu boravka.
- Ukoliko vozilo ne može biti popravljeno istog dana, kada se dogodila nezgoda ili ukoliko se radi o krađi ili vandalizmu, MAP Vam nudi organizaciju sledećeg:
- Alternativne mogućnosti prevoza. Prevoz taksijem u krugu od 50 km od Vašeg mesta boravka ili kartu za voz u 1. razredu, odnosno avionu u ekonomskoj klasi ukoliko putovanje traje duže od 6 sati.
- Akontaciju za plaćanje troškova Na osnovu polaganja bankovne garancije, MAP vam omogućava isplatu novčanog iznosa od najviše 2.500.- EUR u slučaju saobraćajne nesreće. Molimo obratite pažnju na to da se isplaćeni iznos mora doznačiti natrag isplatitelju najkasnije u roku od 3 meseca po prijemu izdatog računa.
VAŽNA UPUTSTVA
- Mitsubishi “Motor Assistance Package“ je pomoćni paket koji se, ukoliko to nije izričito isključeno, koristi besplatno. Radi izbegavanja dodatnih troškova, molimo obratite pažnju da nema potrebe za sklapanjem ugovora/dogovora sa nekom drugom Auto-Assistance organizacijom.
- Obim pokrića MAP – pokriće važi za sve nove vlasnike Mitsubishi vozila za period od 5 godine, počevši od dana unošenja podataka o garanciji.
- Osigurane osobe. Osigurani su kako vlasnik (ili vozač) automobila, tako i svi putnici u automobilu koji putuju s njim u vreme nezgode, odnosno oštećenja.
- Osigurana vozila. Osigurana su sva Mitsubishi lična vozila i laka poslovna vozila s bruto težinom vozila od 3,5 tone – osim taksija. Prikolice i prikolice za stanovanje su takoðe osigurane (samo prevoz vozila), ali samo u slučaju da se vuku osiguranim vozilom.
Zemlje u kojima važi MAP
Andora, Albanija, Austrija, Belgija, Bosna i Hercegovina, Bugarska, Hrvatska, Kipar,Češka, Danska, Estonija, Finska, Francuska, Makedonija, Nemačka, Grčka, Maðarska, Irska, Italija, Letonija, Lihtenštajn, Litvanija, Luksemburg, Malta, Monako, Holandija, Norveška, Poljska, Portugal, San Marino, Rumunija, Rusija(a), Srbija, Crna Gora, Slovačka, Slovenija, Španija(b), Švedska, Švajcarska, Turska, Ukrajina, Velika Britanija(c), Vatikan (a) Pokriće se u Rusiji ograničava na Petrograd i Moskvu: područja udaljena 50 km od državne granice (b) Pokriće za Španiju uključuje Baleare i Kanarska ostrva kao i nezavisne gradove CEUTA i MELILLA (c) Pokriće za Veliku Britaniju uključuje Gibraltar i ostrva u evropskim vodama koja pripadaju Velikoj Britaniji
Više od 2500 ovlašćenih Mitsubishi Motors servisera u Evropi tu su da Vam pomognu gde god da se nalazite.